Hoofdsponsor Zwaagstra Sierbestrating op een nieuw adres

Sinds 1 maart is de afdeling Sierbestrating van de Zwaagstra Groep verhuist naar een prachtige nieuwe locatie. De weg om de Oost 1a is het nieuwe adres in Hoogeveen, onderaan Afslag 1 op de A37.

De grootste showtuin van Noord Nederland biedt vele uitdagingen voor hovenier en particulier.
Doorlopend wisselende acties in bestratingen voor tuin, terras, oprit of projecten bieden de klant heel veel mogelijkheden voor ieder budget. Ook als u langer wilt genieten van het buitenleven in de zomer bent u bij Zwaagstra op het juiste adres. Bij ons vindt u veranda’s van budget- tot topkwaliteit in een mooie overzichtelijke presentatie.

Naast een buitenpresentatie van bijna 2000m2 kunt u binnen het tuinmeubelassortiment bekijken in een hal van maar liefst 1200m2. De vele aanbiedingen in schaduwdoeken, parasols, uitnodigende loungsets, prachtige barsets of een schitterende tuinset zijn het bekijken meer dan waard.

U bent van harte welkom aan De weg om de Oost 1a in Hoogeveen. De koffie staat klaar.

Voor meer informatie, neem een kijkje op de website van Zwaagstra.