Beste lid,

Welkom bij de supportersvereniging van “VV Sweel”

Wat fijn dat u lid wilt worden van onze supportersvereniging. Wij organiseren kaartavonden, Bingo avonden, Pupil van de week op de zaterdag en zondag, darttoernooi, kinderdisco en nog meer.

Informatie kunt u lezen op de website van “VV Sweel” waar wij ook een pagina tot onze beschikking hebben. Supportersvereniging VV Sweel | vv Sweel

Het contributiebedrag per jaar is 7,- euro per persoon.

Door het verdwijnen van de acceptgiro, is het uitsluitend mogelijk om te betalen via een automatische incasso. Het automatische incasso zal geschieden rond 1 december van het betreffende seizoen. Mocht u hier bezwaar tegen hebben verzoeken wij u dit kenbaar te maken aan de penningmeester. Het alternatief is het bedrag zelf over te maken of contant te betalen aan de penningmeester.

Met vriendelijk groet,

Het bestuur van Supportersvereniging “VV Sweel”

Penningmeester: Bert Jan Volders
E: supportersvereniging@vvsweel.nl