Het bestuur van Supporters Vereniging VV Sweel bestaat uit leden van VV Sweel zaterdag en VV Sweel zondag. Wij worden ondersteund door vrijwilligers die niet in het bestuur zitten, maar ons helpen bij de activiteiten die wij organiseren.

Activiteiten Supportersvereniging VV Sweel:

De Supporters vereniging VV Sweel organiseert in het seizoen van september tot en met maart verschillende activiteiten waaronder Kaart- en Bingoavonden. Deze activiteiten zijn voor iedereen toegankelijk. Kom gerust eens kijken en vooral opgeven en meedoen!

Begeleiding van Pupil van de week: dit kan een JO/MO 07 – 010 pupil zijn van VV Sweel, die bij een thuiswedstrijd van het  1e elftal van of Heren zo of  Dames, aanwezig is.                  Andere activiteiten zijn : Darttoernooi, Tafelvoetbaltoernooi, Jeugd Bingo voor JO/MO 07- 013 en kinderdisco.

Het kan voorkomen dat we door het seizoen heen andere activiteiten organiseren die hier nog niet genoemd zijn. Deze activiteiten worden dan aangekondigd op de website, Facebook , Instagram of op het bord bij de kantine.

Alle activiteiten vinden plaats in de Kantine van Sportpark Alterbarg in Zweeloo.

Aanvang Kaarten is : 19.45       Inleggeld  €3,50     ( Klaverjassen en Jokeren)

Aanvang Bingo is : 20.00
Er zijn 12 ronden  : grote kaart € 10,00   middel kaart € 8,00     kleine kaart  € 6,00

Kaartavonden en andere activiteiten in seizoen 2024/2025 zijn:

Kaarten:
26 januari 2024
23 februari 2024
29 maart 2024

Crazy Bingo:  13 januari 2024

Jeugd bingo:
9 februari 2024 (aanvang 18:00 uur) JO 7 – JO 10
(aanvang 20:00 uur) JO 11 – JO 13

Darttoernooi (datum nog te bepalen.)
22 maart 2024 Darts inloop avond

Promotiemateriaal Supportersvereniging
Zie ook onze vitrinekast in de kantine.

Lid worden?

U  kunt lid worden van Supportersvereniging VV  Sweel voor € 7,– per jaar.

Vul het formulier in via Lid worden Supportersvereniging | vv Sweel of lever  het aanmeldingsformulier in. Verkrijgbaar achter de bar.

Samenstelling bestuur Supportersvereniging VV SWEEL Seizoen 2022/2023
Voorzitter Hendrikus Vugteveen