Zwaagstra BV verlengt als hoofdsponsor van vv Sweel

Zwaagstra Sierbestrating B.V. en Zwaagstra Betonproducten B.V. prijkt ook de komende drie seizoenen als hoofdsponsor op het shirt van de hoofdmacht van vv Sweel.

Richard Zwaagstra ondertekende onlangs een nieuwe overeenkomst.

vv Sweel is zeer verheugd, dat Zwaagstra de jarenlange bestaande sponsorrelatie met drie jaar heeft verlengd. “In de afgelopen periode zijn er gesprekken met de hoofdsponsor geweest om het aflopende contract te verlengen. In die gesprekken is van beide kanten aangegeven dat de samenwerking als zeer positief wordt ervaren. Zeer verheugd zijn we dan ook om te melden dat dit geresulteerd heeft in een verlenging van het contract”, aldus voorzitter Alfred Vrieling.

Warm hart

De Zwaagstra Groep draagt het voetbal in Zweeloo een warm hart toe. “Dankzij de financiële steun van onze hoofdsponsors – en alle overige sponsoren – kunnen we als vereniging onze doelstellingen  verwezenlijken en aan jong en oud sportief spelplezier bieden. Onze vereniging kan niet zonder deze steun”, benadrukt Vrieling.

Sterker en intensiever

Richard Zwaagstra is eveneens zeer tevreden over de relatie met de voetbalclub uit Zweeloo. “Al vele seizoenen zijn wij met heel veel plezier hoofdsponsor van vv Sweel. In de loop der jaren is onze samenwerking steeds sterker en intensiever geworden. Het voetbal vervult een spilfunctie in het sociale leven van het dorp en daar willen we met onze onderneming graag een steentje aan bijdragen. Op naar een mooi nieuw hoofdstuk van onze krachtige samenwerking!”

Trots op Zwaagstra-team

Zwaagstra, die vorig jaar aan de Lindberghstraat in Hoogeveen een vierde productiehal in gebruik nam, telt een veertigtal medewerkers en staat bekend om zijn korte lijnen en no nonsens mentaliteit: 90 procent van het personeel staat op de fabrieksvloer. Afspraak is afspraak, is altijd de basis bij Zwaagstra. Alles staat in het teken van efficiency en korte lijnen. Richard Zwaagstra en zijn team zijn daar trots op: ‘We kunnen zodoende snel leveren in heel Nederland en een deel van België en Duitsland.’

Nieuwe platencarrousel

Zwaagstra Beton produceert in een geavanceerde carrouselfabriek betonplaten in diverse structuren en wapeningsvarianten. Op dit moment werkt de onderneming in de fabriek in Hoogeveen aan de integratie van een nieuwe platencarrousel. Daar worden platen met stalen randen in productie genomen. De productiecapaciteit van de betonplaten zal hiermee worden verdubbeld.

Alle markten thuis

Dat ze van alle markten thuis zijn in Hoogeveen bleek wel toen de tribunes van het voetbal-trainingscomplex De Herdgang van PSV in Eindhoven uitgebreid werden en de betonnen tribune-elementen vanuit Hoogeveen werden geleverd. “Een mooie klus met een tevreden klant tot gevolg. Zo hoort het!”

Kijk voor meer informatie op :