Zaterdagavond wedstrijd vv Sweel – sv Pesse met live muziek!

We hebben er even op moeten wachten, maar hij is er dit seizoen toch: de zaterdagavond wedstrijd op ons eigen Sportpark ’t Alterbarg!

A.s. zaterdag komt kampioenskandidaat SV Pesse op bezoek. Pesse is nog vol in de race om het kampioensschap en bevestigde dit afgelopen weekend nog maar even met een dikke 7-1 overwinning op vv Sleen. Sweel leed een zure nederlaag uit bij Ruinen. Voetballend was het, zeker de eerste helft, alleraardigst echter blijft het lastig om dit de score uit te drukken. Ruinen had beduidend minder moeite met scoren en had aan minder kansen genoeg om er 2 in te prikken.

Dit weekend voor Sweel de gelegenheid om de afstraffing van eerder dit seizoen recht te zetten. Uit bij Pesse speelde Sweel een kansloze wedstrijd en werd het op alle fronten afgetroefd, dit resulteerde uiteindelijke in een dikke 4-0 nederlaag.

We gaan zaterdag kijken of Sweel deze keer beter voor de dag kan komen en de punten in huis kan houden! De derde helft wordt sowieso gezellig onder muzikale begeleiding van DJ/Zanger Koos Darwinkel. Dit wordt mede mogelijk gemaakt door de Supportersvereniging vv Sweel

Tot zaterdagavond!