Zaterdag 30 augustus feestelijke start vv Sweel

Vanaf 1 juli 2014 is de voetbalvereniging vv Sweel een feit. Deze bijzondere gebeurtenis willen we niet onopgemerkt voorbij laten gaan.

Op zaterdag 30 augustus 2014 zal op feestelijke en sportieve wijze aandacht worden gegeven aan de start van onze nieuwe vereniging.

Het hoofdbestuur en jeugdbestuur van vv Sweel nodigt haar leden en donateurs van harte uit voor een gezellige en sportieve middag met een afsluitende barbecue.

Voor de voetballende leden van de senioren en de A-junioren is er een onderling voetbaltoernooi. En voor de jongere jeugd wordt uiteraard ook een leuke activiteit georganiseerd.

We starten om 15.00 uur op sportpark ’t Alterbarg. De komende periode zullen we meer informatie geven over het programma.

Noteer dus alvast 30 augustus in de agenda en op de kalender.

Met sportieve groet,

Namens het bestuur van vv Sweel
Bart Meems
Anoek van der Weide