Wisseling van planner kantinedienst

Met de start van het nieuwe seizoen hebben we een nieuwe planner voor de kantinediensten. Annemiek neemt afscheid en Ron neemt het stokje over. Vanwege de overgang, is het mogelijk dat er enige “opstartproblemen” zijn, wat betreft de indeling.

Goed om te weten dat wij net als vorig jaar werken met groepen en dat er met vragen en/of ruilen van de kantinedienst via de groepsapp mogelijk is. Vragen om te ruilen werkt het beste wanneer er persoonlijk iemand wordt benaderd om te ruilen. Algemene ruilvragen worden meestal niet beantwoord!

Bij echte vragen of verzoeken is het mailadres kantinedienst@vvsweel gewoon te gebruiken. Bestuur van VVSWEEL hopen dat jullie allemaal een steentje willen bijdragen. Zodat iedereen gebruik kan maken van onze mooie kantine.