Wil je meedoen met de FC Emmen Street League?

FC Emmen Street League gaat ook van start in de gemeente Coevorden❗

VV Sweel is één van de locaties waar de FC Emmen Street League zal worden gehouden. Dit is een maatschappelijk project waarbij kinderen op een leuke en ontspannende manier in aanraking komen met voetbal. Vanuit maatschappelijk oogpunt worden kinderen benaderd voor de Street League. Maar er zijn nog een aantal plekken beschikbaar, die door onze eigen jeugdleden kunnen worden ingevuld.
Vanaf 26 februari starten we op 6 verschillende locaties gedurende 6 weken/middagen. Je krijgt een FC Emmen trainingsshirt 👕, training van een FC Emmen trainer ⚽ en leuke workshops! Na 6 weken trainen, speel je op de finaledag in Stadion de Oude Meerdijk! 🏟

Zit jij in groep 5 t/m 8? Geef je dan snel op door op de link te klikken ⬇, want VOL = VOL. Fcemmen.nl/slcoevorden2020