Wie durft zich te branden aan de EK voorspelling?

In samenwerking met Scorito heeft vv Sweel een EK-poule opgezet. Hieraan kun je gratis meedoen! Om mee te doen volg je de volgende stappen:

1. Download de Scorito app
  2. Maak een account aan
  3. Meld je aan voor het EK-spel
  4. Zoek de juiste subleague, dit doe je door op het podium te klikken en te zoeken naar subleague.

Voorbeeld: Jan Roelof voetbald in VV Sweel zondag 2. Zoek dan op VV Sweel en meld je aan voor de juiste subleague, in zijn geval VV Sweel zondag 2.  Voor ieder team is er een aparte subleague aangemaakt. Het is leuk voor de kinderen en voor de ouders onderling om te strijden in je eigen subleague!

Naast de subleagues is er ook een SUPERsubleague, hiereem zijn mooie prijzen te winnen! Deze Supersubleague heet VV Sweel. De deelname aan deze subleague kost 10,- euro voor iedereen vanaf 19 jaar. 18 jaar of jonger betaal je 5,- euro inschrijfgeld.  De prijzen worden als volgt verdeeld:
1e prijs 200 euro + beker
2e prijs 100 euro + beker
3e prijs 50 euro + beker

Aanmelden voor de SUPERSUBLEAGUE kan tot en met de start van het EK. Als je hieraan mee wil doen stuur Jan Roelof Jansen (0637228551) dan een berichtje. Of stap in de subleague. Als je erin zit dan volgt er een mailtje over de betaling. Hij regelt het inschrijfgeld.
Voor de overige subleagues kun jij je ten alle tijde nog aanmelden als je maar voor de start van het EK je poultje hebt ingevuld.

Bij vragen over bovenstaande, stuur Jan Roelof Jansen dan een berichtje.