Wedstrijdverslagen van 25 oktober 2014

Wedstrijdverslag  vv Sweel E2 –  SJO KZC’08 E4 d.d. 25 oktober 2014

Het hele team van vv Sweel E2 is gisteren vroeg naar bed gegaan, op verzoek van de leiders, om vandaag aan te treden tegen de koploper KZC E4. Na enkele minuten is het Kersten die E2 op voorsprong brengt (1-0). De strijd gaat gelijk op en niet veel later is het Elco, die na een mooie pass van Finn de stand op 2-0 brengt. De jongens spelen goed samen en dan maakt Ollie een “Bergkampje” en staat het 3-0.  Het rustsignaal klikt.

E2 is twee minuten onderweg in de tweede helft als Ollie de score op 4-0 brengt. Jan-Bouwe keept een topwedstrijd, maar weet niet te voorkomen dat het 4-1 wordt. E2 heeft moeite met de tweede helft en KZC maakt de 4-2. De spanning stijgt zowel in het veld als buiten het veld en via de app waar de thuisblijvers de wedstrijd live volgen. Dit gaan we toch niet weg geven? Uit een hoekschop maakt Aaron met een loeihard schot de 5-2. Na een goede voorzet van Elco maakt Kersten de 6-2.  Gelukkig wordt niet lang daarna de wedstrijd afgefloten en is er verdiend gewonnen! Op naar de chips (aangeboden door de leiders) en ranja.

Wedstrijdverslag Valthermond F1 – vvSweel F1  zaterdag 25 oktober 2014

Vandaag 25 oktober hebben we tegen Valthermond F1 gespeeld. Na een moeizame start hebben we de wedstrijd gewonnen met 6-1. Samen met Germanicus F1 hebben we tot nu toe alle competitie wedstrijden gewonnen en staan bovenaan met een beter doelsaldo. Vorige week is de bekerwedstrijd tegen KSC F1 gewonnen. In de beker gaan we dus op naar de volgende ronde. Verder is ons team trots op de 2 spelers die nu op woensdagmiddag bij FC Emmen mogen trainen. Jelmer Braam en Dion Kuipers proberen wat ze geleerd op de woensdagmiddag  in Emmen over te brengen op de hun teamgenootjes. Prachtig om te zien hoe ze dat allebei op hun eigen manier doen.

Johan Reinhoud