Wedstrijdverslag Twedo F2-Sweel F1 voor de beker

Vandaag moesten we de derde ronde van de beker voetballen tegen Twedo F2. De wedstrijd begon om 10,00 uur. We waren best een beetje zenuwachtig. Het ging geliijk op, maar toch kwam Twedo op 1-0. Niet veel later werd het 2-0 Voor Twedo. Maar in dezelfde minuut maakte Dion er 2-1 van. Na een ongelukkige uitgooi van de keeper maakte Twedo er 3-1 van. Het was rust. In de tweede helft was VV Sweel F1 beter en kreeg wat meer kansen. Toch werd het 4-1 voor Twedo. Weer maakte Dion een doelpunt en was het 4-2. De spanning was weer iets terug en VV Sweel F1 ging op jacht naar de aansluitingstreffer. Maar vlak voor het einde van de wedstrijd werd het 5-2. Einde wedstrijd, en uitgeschakeld voor de beker. Jammer, maar we hebben wel plezier gehad! En dat is het belangrijkste.

De papa van Joas