Wedstrijdverslag B1 van 13 september 2014

ST Germanicus-CSVC B2 – VV Sweel B1                         Verslag 13/09/14

We begonnen de eerste helft goed aan de wedstrijd. Erik, Dirk en Dennis K waren er helaas niet bij. Vooraf hadden we dus het gevoel dat dit nog wel eens een zware wedstrijd kon gaan worden. Maar we konden de tegenstander goed onder druk houden op hun helft en kregen zelfs enkele kansen. Lucas kreeg na een kwartier een goede kans maar het lukte net niet. Net voor de rust kreeg Germanicus een hoekschop en daaruit kregen we een ongelukkig doelpunt tegen. Prima eerste helft maar helaas achter. Na rust weer goed begonnen maar langzaam aan werd de tegenstand sterker. Het doelpunt kwam uit een volgens ons uit een buitenspel situatie maar werd goedgekeurd. Het derde doelpunt kwam uit een inworp die voor ons was maar door de scheidsrechter aan Germanicus werd gegeven. Daarna werd zowel het spel onrustig en was er wat tumult met de leiding. Einduitslag 3 – 0.  We kunnen met trots terugkijken op ons spel en volgende week de thuiswedstrijd tegen Sleen B1.

Groet, Tarik Borkes.