Webshop bestelling MUTA najaar tot 19 oktober bestellen!!

Beste leden, ouders en belangstellenden.

Op 19  oktober a.s  wordt  er een nieuwe webshop bestelling geplaatst bij de leverancier MUTA.

Het aantal aanvragen voor trainingspakken loopt al aardig op, en daarom is er besloten om een extra bestelling te plaatsen.

Nu voor iedereen  de kans, om via onze webshop op de VV Sweel site, kleding te bestellen en weer klaar te zijn voor de winter.

Nieuw in de collectie zijn de wind breakers ( jacks)en polo’s.

Maar denk ook eens aan een  trainingsshirt of een top met lange mouwen, een losse trainingsbroek of een VV Sweel tas.

We gaan uit van een maximale  levertijd van 6-8 weken.

U kunt na 19 oktober ook een bestelling plaatsen, maar dan bent u afhankelijk of we het op voorraad hebben.

De volgende winterbestelling is weer eind januari 2019.

Kijk op de website van VV Sweel  bij MUTA webshop voor de prijzen en meer informatie.

vvsweel.muta.nl

Vergeet ook niet de merchandise  van onze Supporters Vereniging  te bekijken.

Er is nog voorraad van Honkbal Caps, gewone petten, mutsen met het VV Sweel logo.

Voor de winter nog warme sjaals en  paraplu’s.

Kijk in de vitrine kast van de kantine, en neem contact op met de Sup. Ver of bestel via de website.