vv Sweel zoekt kantinebeheerders

De kantine is een gezellig en belangrijk visitekaartje van onze vereniging. Achter de schermen en de bar zorgen vrijwilligers voor de vele spelers en bezoekers van de voetbalvereniging. Om deze voorziening nog beter te voorzien zijn we op zoek naar vrijwilligers die tegen een vergoeding een grotere verantwoordelijkheid willen nemen en leiding willen geven aan het beheer van de kantine

Kantinebeheerders

Wat houdt het werk in?
Wij zoeken meerdere personen die het beheer van de kantine in een roulatieschema gaan beheren. Hier wordt onder andere verstaan de bardiensten te begeleiden en bijspringen, openen en afsluiten van de kantine en kleedkamers, een gedeelte voorraadbeheer en kassabeheer.

Er wordt gedurende de gehele week dagelijks gevoetbald op het sportpark. De kantine is geopend op:

• Maandag tot en met donderdag van 19:00 tot uiterlijk 00:00 uur
  • Vrijdag 19:00 tot uiterlijk 00:00 uur, t.b.v. 7×7 competitie ca. 1x per maand
  • Zaterdag 08:00 tot uiterlijk 20:00
  • Zondag 08:30 tot uiterlijk 20:00

De spelers van de senioren en ouders van jeugdspelers worden ingezet om de kantine diensten te draaien. Het is de taak van de kantinebeheerder om deze vrijwilligers te begeleiden/op gang te helpen en waar nodig instructie te geven bij aanvang, wisseling en sluiten van de kantinedienst.

Extra aandachtspunten:

• Aanspreekpunt en verstrekken van voorlichting voor de personen die kantinedienst draaien
  • Dagelijkse afstorting van de kassa in de kluis.
  • Controle of schoonmaken kleedkamers e.d.
  • Openen en sluiten van de kantine en kleedkamers
  • Contact/overleg met schoonmaakster
  • Contact/overleg met roostermaker kantinedienst

Wie zoeken we?

Voor deze functie is het belangrijk dat je klantvriendelijk en sociaal bent. Je bent het gezicht van de vereniging. Je hebt affiniteit met kantinewerkzaamheden en belangstelling voor de voetbalsport.

Communicatief ben je sterk, hebt een positieve instelling, in staat mensen te motiveren en aan te sturen.

Je hebt een flexibele houding en springt bij wanneer onvolkomenheden zich voordoen. Met enthousiasme breng je samen met je collega’s en vrijwilliger het beheer van de kantine naar een hoger plan te brengen.

Je bent bereid sociale hygiene te halen danwel in bezit hiervan.

We zijn op zoek naar 3 of 4 kantinebeheerders die bij toerbuurt en onderling afstemmen aanwezig te zijn op de benodigde tijden, waarbij zwaartepunt op het weekend ligt.

Wat bieden wij?

Vergoeding volgens vrijwilligersbijdrage in overeenstemming met de gemaakte uren.

Een prettige werkomgeving bij een bruisende vereniging

Voor aanmelden, vragen en/of meer informatie
Rene Lanting
0631917432