vv Sweel in nopjes met samenwerkingsverband Medifast BV ; wekelijks inloopspreekuur

Beste leden van vv Sweel,

Met veel enthousiasme kunnen wij meedelen dat wij vanaf 1 maart 2024 wederom een samenwerkingsverband aangaan met Medifast BV.

Medifast is een praktijk voor fysiotherapie met locaties in Zweeloo en Coevorden. Naast algemene fysiotherapie biedt Medifast ook dry needling, shockwave therapie en medical taping aan.

Laura Richterink, fysiotherapeut bij Medifast zal wekelijks een inloopspreekuur houden op de praktijk van Medifast op de vrijdag van 16.00 tot 17.00 uur. Speciaal voor leden van vv Sweel.

Aan een korte en snelle beoordeling van de klacht zijn geen kosten verbonden. Dit biedt Medifast vrijblijvend aan. Als er toch wat uitgebreider gekeken en behandeld moet worden, zal dit gedeclareerd worden via de zorgverzekeraar.

Ben je aanvullend verzekerd, gaan ook hier geen kosten mee gemoeid. Bij de jeugd (<18 jaar) valt fysiotherapie onder de basisverzekering en zijn er ook geen kosten. Alleen leden die basis verzekerd zijn, kunnen een factuur verwachten voor een fysiotherapeutisch onderzoek of behandeling.

Voor het inloopspreekuur kun je een afspraak maken door te bellen met Medifast

0524 – 750 730 of een mail te sturen naar info@medifast.nl Als er op woensdag geen afspraken ingepland zijn zal het spreekuur vrijgegeven worden voor andere afspraken.