VV Sweel gaat samenwerking aan met Medifast

Beste leden van V.V. Sweel,

Met veel enthousiasme kunnen wij mededelen dat wij vanaf 1 oktober 2022 een samenwerkingsverband aangaan met Medifast BV.

Medifast is een praktijk voor fysiotherapie met locaties in Zweeloo en Coevorden. Naast algemene fysiotherapie biedt Medifast ook dry needling, shockwave therapie en medical taping aan.

Richard Prakken, fysiotherapeut bij Medifast zal wekelijks een inloopspreekuur houden in de massagekamer van V.V. Sweel.

Dit zal in de even weken op woensdagavond van 18:30-19:30 uur zijn en in de oneven weken op zaterdagochtend van 9:00-10:00 uur. Het inloopspreekuur is bedoeld voor alle jeugd, dames elftallen en overige heren senioren die lid zijn van VV Sweel.

Ageeth Baas zal de leden uit de 1e selectie blijven behandelen.

Op de momenten dat Richard aanwezig is, kun jij je als lid melden bij de massagekamer in het sportcomplex voor fysiotherapeutisch advies. Richard zal dan een screening en/of onderzoek van de klacht uitvoeren. Ook wanneer een behandeling noodzakelijk is kan deze eventueel op de club worden gedaan.

Wanneer blijkt dat één behandeling niet voldoende of de behandeling te complex is, is er een mogelijkheid om de behandeling voort te zetten in de praktijk van Medifast. Dan wordt hier met u een afspraak voor gemaakt.

Aan een korte en snelle beoordeling van de klacht zijn geen kosten verbonden. Dit biedt Medifast vrijblijvend aan. Als er toch wat uitgebreider gekeken en behandeld moet worden, zal dit gedeclareerd worden via de zorgverzekeraar. Bent u aanvullend verzekerd, gaan ook hier geen kosten mee gemoeid. Bij de jeugd (<18 jaar) valt fysiotherapie onder de basisverzekering en zijn er ook geen kosten. Alleen leden die basis verzekerd zijn, kunnen een factuur verwachten voor een fysiotherapeutisch onderzoek of behandeling.

Wil jij alvast een afspraak maken voor het inloopspreekuur?

Bel dan met Medifast op 0524-750730. Of mail naar info@medifast.nl