VV Sweel doet mee met RABO clubkas campagne

VV Sweel doet mee aan Rabo Clubkas Campagne

Jaarlijks stelt de Rabobank een deel van de winst, het coöperatief dividend, beschikbaar als ondersteuning van de lokale samenleving.

Door middel van stemmen bepalen de leden van Rabobank Het Drentse Land de hoogte van de donatie voor de deelnemende verenigingen/stichtingen. VV Sweel heeft zich ook aangemeld als vereniging om in aanmerking te komen voor een donatie. Hoe meer stemmen VV Sweel van de leden van de bank ontvangt, hoe hoger de donatie wordt met een maximum opbrengst van € 1.500.

De leden van de Rabobank ontvangen vanaf vandaag 29 juni, 1 stemcode per adres en kunnen hiermee tot en met 31 augustus hun stem uitbrengen op hun 5 favoriete verenigingen of stichtingen, waarbij ieder huishouden maximaal 1 stem op eenzelfde vereniging mag uitbrengen.

Wij hopen dat jullie allemaal 1 stem uitbrengen op VV Sweel, zodat VV Sweel kans maakt op een zo’n hoog mogelijke donatie.

Dus, vergeet niet je stem uit te brengen voor 1 september op VV Sweel.

Op 1 oktober wordt de uitslag bekend gemaakt, tijdens de Rabo ledenvergadering, wat de hoogte van de donatie is geworden en uiteraard zullen we dit dan publiceren op de site.