vv Sweel bedroefd om overlijden Jan Mensinga

vv Sweel heeft bedroefd gereageerd op het overlijden van Jan Mensinga.

Zijn grote inzet voor het Zweeler verenigingsleven – in het bijzonder ook voor onze voetbalclub – weerspiegelt de persoon die Jan Mensinga was: zeer betrokken bij zijn omgeving.

Jan was vele jaren een vertrouwd gezicht op sportpark ’t Alterbarg. Zijn belangstelling reikte tot in alle geledingen van onze club. Nog iedere maandagochtend toonde Jan zich een voortreffelijk gastheer van de vermaarde groenploeg van ’t Alterbarg. Niet alleen met warme woorden en een kop koffie, maar ook met het serveren van de heerlijke warme hap.

Jan groeide binnen onze club en de Zweeler gemeenschap uit tot een zeer actief en betrokken persoon. Mede dankzij zijn inzet zijn veel dorpsactiviteiten in Zweeloo gestimuleerd en hebben een blijvend karakter gekregen.

Wij zullen Jan in dankbaarheid blijven herinneren.

vv Sweel wil de familie Mensinga condoleren met dit grote verlies. Wij wensen hen voor de komende tijd veel kracht en sterke toe
Bestuur, leden en supporters van vv Sweel

Er is gelegenheid om afscheid te nemen en de familie te condoleren op woensdag 4 oktober van 19.00-20.00 uur in de Jantina Hellingmolen, Molenwijk 13 in Aalden.

Het afscheid zal in besloten kring plaatsvinden.

Correspondentieadres: Dilakker 5, 7854 RL Aalden