VV Sweel bedankt én feliciteert hoofdsponsor Zwaagstra Beton en Sierbestrating

Met de plaatsing van een robuust hekwerk is de eerste fase van de renovatie van sportpark ’t Alterbarg vrijwel voltooid. De velden zijn gerenoveerd, er is Led-verlichting aangelegd en dat alles is omgeven door een moderne afrastering.

Het bestuur van VV Sweel is heel blij met het nieuwe hekwerk. “Het is een visitekaartje voor het sportpark. Het straalt kwaliteit uit, maar biedt ook een extra stukje veiligheid omdat alles nu omheind is.”

Veel waardering gaat uit naar hoofdsponsor Zwaagstra Beton en Sierbestrating, die deze voorziening mogelijk heeft gemaakt. Ook de aanleg van verlichting op veld 4 heeft  Zwaagstra voor haar rekening genomen.

VV Sweel feliciteert hoofdsponsor met nieuwe fabriek

VV Sweel bedankt de hoofdsponsor én feliciteert de familie Zwaagstra tegelijk ook met de opening van een fonkelnieuwe fabriek in Hoogeveen. “Wij wensen de familie Zwaagstra heel veel succes toe met deze uitbreiding”.