Vrijdag 17 juni kleding en materialen inleveren voor alle teams!

Vrijdagavond 17 juni is er gelegenheid om de kleding en materialen van de teams in te leveren.

Dit is van 18.30 – 20.30 op het sportpark Alterbarg.

Wij willen graag van alle leiders  en trainers het volgende:

Leiders:

Tas met shirts, ballen en waterzak/fles/spons , overige materialen en de  sokken,wedstrijd broekjes die ingeleverd zijn van vertrekkende leden.

Sleutel van opbergkast, deze wordt in het nieuwe seizoen opnieuw ingedeeld!

Mapjes met spelerspassen. ( D-C-B-A jun.) ( senioren )

Leiders die stoppen:  Jassen en Polo’s  overige materialen  inleveren.

Trainers die stoppen : sleutel van ballen rek en trainingstop inleveren.

Leiders en trainers die doorgaan in seizoen 2016-2017, mogen hun kleding in het nieuwe seizoen weer gebruiken. Tenzij het kapot is of i.d. dan graag wel inleveren.

Als er wedstrijdkleding , of materiaal kapot is of kwijt is, of als jullie nog vragen hebben, dit voor 17 juni via de mail doorgeven aan : kleding@vvsweel.nl  Het materiaal dat kapot is wel inleveren.

Als er teams zijn die na 17 juni nog een toernooi  hebben, dit ook graag doorgeven via : kleding@vvsweel.nl  dan maken we een nieuwe afspraak om in te leveren.

Met vriendelijke groet,

Kledingcommissie VV Sweel.