Voorlopige Teamindeling senioren staat op de website

Bericht van de technische commissie,

De voorlopige indeling van de seniorenteams voor het seizoen 2020-2021 staat klaar. Ook dit jaar hebben de leden van de technische commissie hun best gedaan om de teams op een zo goed mogelijke manier in te delen. Het is een voorlopige indeling waarin zo nodig nog aanpassingen gedaan kunnen worden.

Op dit moment zijn alle teams nog niet bemand met trainers en leiders, vandaar nu ook nog een belangrijke oproep.

Op dit moment zijn we nog op zoek naar:

Grensrechter zondag 2: vlaggen tijdens wedstrijden op afwisselend zaterdagavond en zondagochtend.

Leider zaterdag 3: Als 2e leider fungeren van het 3e op de zaterdagmiddag

Wilt u een bijdrage leveren aan het voetbal in Zweeloo, neem dan contact op met de mensen van de technische commissie.

Ook kunt U zich nog steeds aanmelden om te komen voetballen bij VV Sweel. Kijk op onze website onder kopje “Lid Worden”voor meer informatie.

Voor vragen kunt U terecht bij de Technische Commissie Senioren. ( zie mail adres hieronder)

Technische Commissie Senioren vv Sweel

Contact TC Sweel Senioren via email : tcsweel@vvsweel.nl