Volledige competitie indeling amateur voetbal bekend.

Het is altijd een moment waar veel voetbalclubs naar uitkijken: de competitie-indeling en de nummering die hiermee samengaat. Voor zowel de A- als B-categorie is deze indeling bekend. Voor de A-categorie is ook de nummering vrijgegeven. Dat betekent dat ook het voorlopige wedstrijdprogramma kan worden samengesteld.

Het definitieve wedstrijdprogramma kan altijd nog wijzigen als gevolg van bijvoorbeeld jubilea of andere zaken. Het definitieve wedstrijdprogramma voor de eerste competitieronde op 3 en 4 september zal vanaf 12 augustus in Sportlink Club te zien zijn. De definitieve wedstrijdprogramma’s voor de periodes daarna zullen vanaf 19 augustus 2016 per week worden vrijgegeven.

De competitie-indelingen van de A-categorie zijn herverdeeld onder de districten. Bekijk de pagina van het betreffende district voor de indelingen die voor jouw vereniging gelden. De indelingen van de B-categorie is te zien op Voetbal.nl.