Voetbaljeugd uit Zweeloo mag kunsten vertonen in Stadion FC Emmen

Vanaf 25 september a.s. starten de Stadion Tijgers in het Stadion van FC Emmen! Kinderen uit de hele provincie kunnen zes weken lang trainen als een echte FC Emmen speler.

De trainingen zijn op zondagochtend in het stadion van FC Emmen. Naast de training krijgen de deelnemers ook een echt trainingstenue en bezoeken twee wedstrijden van FC Emmen!

Ben jij in de leeftijd van 6 tot en met 14 jaar? Wil jij je ontwikkelen als voetballer? In een écht stadion en met leuke teamgenoten? Neem dan deel aan de Stadion Tijgers. Tijdens deze zes weken beleef jij het leven van een profvoetballer, met ontbijt en al!
bv

De wekker gaat, je springt in je outfit en rijdt naar “de club”. Aangekomen staat jouw sportontbijt klaar. Je eet je ontbijt met je teamgenoten, je hoort de bespreking van jouw trainer om vervolgens naar de kleedkamer te gaan, waar jouw tenue helemaal netjes klaar ligt. Na het omkleden maak jij je klaar voor de training om je vaardigheden verder te ontwikkelen. Dribbelen, 1 tegen 1, sprintjes, opdrukken, tactiek en een scherp partijspel. Dit allemaal 6 zondagochtenden lang! En of je nu al goed kunt voetballen of nog niet zo heel goed, iedereen kan meedoen. De trainingen worden namelijk gegeven door echte trainers en die kunnen je ongetwijfeld nog erg veel leren!

Dennis en Gersom

Lijkt jou dit wat? Neem dan deel aan de Stadion Tijgers.

Stadion Tijgers:
– 6 keer trainen op het hoofdveld van FC Emmen in De JENS Vesting
– Testen en meten
– Clinic van Gert Heerkes (Hoofd Jeugdopleiding FC Emmen)
– Ontbijten en lunchen in het stadion
– Spandoek maken in combinatie met wedstrijdbezoek
–  Trainen met spelers  van FC Emmen
–  Teamfoto`s met Sibi! De Siberische Tijger!

Kom jij in het Tijger Team?
We hebben nog iets extra leuks in petto. Van elke leeftijdscategorie selecteren we na de 6 trainingen de “beste profs” en deze spelertjes spelen als heus Tijger Team een wedstrijd tegen FC Emmen o11 en tegen 013 of 014. In het stadion! En wees gerust, we kijken bij “beste prof” niet alleen naar of je goed kunt voetballen. Inzet, mentaliteit, teamplayer en houding zijn namelijk zeker net zo belangrijk!

Deelname aan  Stadion Tijgers is inclusief:
– FC Emmen shirt, broekje en kousen  (sweater is optioneel)
– 2 wedstrijdtickets FC Emmen – Telstar (21 oktober) én FC Emmen-MVV Maastricht (28 november)
– driemaal ontbijt in het stadion
– driemaal lunch in het stadion
– Certificaat
– Persoonlijk rapport
– Goodiebag met o.a. FC Emmen minishirtje
vb

Trainingsdagen op de zondagen

25 september
2 oktober
9 oktober
6 november
13 november
20 november
27 november maken we een spandoek voor de spelers van FC Emmen en die laten we op maandag 28 november bij de wedstrijd van FC Emmen zien.

Trainingstijden *
Trainingsgroep 1                               9.00 ontbijt en training van 9.30 – 10.45 uur
Trainingsgroep 2                              11.00-12.15 training en lunch 12.15-12.45 uur

*Er wordt in 2 groepen getraind. De kinderen wisselen na 3 weken om van 1e trainingsgroep naar 2trainingsgroep.

Aanmelden.
Sta jij al te trappelen om deel te nemen aan de Stadion Tijgers? Heb jij bij wijze van spreken je kicksen al aan? Meld je dan snel aan, want VOL=VOL.

Je kunt je aanmelden op www.sportingevents.nl/stadion-tijgers

Deelname aan het volledige programma kost slechts € 129,- per deelnemer.

“ Ik vond het een heel leuk kamp. Ik heb veel geleerd en vond het erg leuk om met de spelers van FC Emmen te mogen trainen. Volgend jaar ben ik weer van de partij”
Willem Passier, 8 jaar

voetbalkamp klein