Verzorging voor de jeugd en dames van vv Sweel

Vanaf heden is er de mogelijkheid voor jeugdspelers en de selectiespeelsters van de dames van vv Sweel om advies te krijgen bij fysieke klachten die ze hebben opgelopen op het voetbalveld.

Wij bieden als vereniging aan om op vrijdagavond of zaterdagochtend een afspraak te kunnen maken om je klachten te laten beoordelen of vragen te beantwoorden.

Een afspraak kan gemaakt worden via het mail adres verzorging@vvsweel.nl. Richard of Jos zullen dan contact opnemen om een moment te plannen op vrijdagavond of zaterdagochtend.

Goed om te weten is dat kinderen onder de 18 jaar basis verzekerd zijn voor fysiotherapie. Zij hebben de mogelijkheid tot 18 keer fysiotherapie per jaar. Is er dus meer spoed, of is er de verwachting dat een advies of kort durende behandeling niet voldoende zal zijn, verwijzen wij je door naar onze sponsor Medifast in Zweeloo.