Verzoek van het bestuur

Beste (ouders van) spelers,

Allereerst waardering hoe iedereen zich zo goed mogelijk aanpast aan de corona maatregelen.
Als het even kan, proberen we als vereniging te voetballen. Sommige spelers of ouders hebben aangegeven tot de winterstop even een pas op de plaats te maken. Ook dat is goed.

Er wordt in deze tijd wat extra’s van onze vrijwilligers gevraagd. Zij doen hun best om een team bij elkaar te krijgen, de kantine open te houden, gasten te ontvangen en helpen ons als bestuur bij het controleren van het corona toegangsbewijs. Top!

We willen iedereen er hierbij op wijzen dat publiek bij wedstrijden niet toegestaan is. We zien dat dit nog wel gebeurt.
Het is voor vrijwilligers vervelend als ze hier mensen op aan moeten spreken.
Na afloop van een wedstrijd even nazitten in de kantine mag (tot 17 uur), maar ga niet bij een ander team kijken. Daar helpen jullie ons enorm mee.
Dank voor jullie medewerking!

Namens het bestuur,
Anita Klingenberg