Verandering Kantinediensten m.i.v. nieuwe seizoen.

Beste Leden,  ouders, en belangstellenden.

Zoals in de mail te lezen is, wordt met ingang van het nieuwe seizoen de leden die kantinedienst draaien, onderverdeeld in groepen.

Het  voetbal speelschema is opgedeeld in weken en per week moet een andere groep kantinedienst draaien.

De groepen en de indeling zullen aan het begin van het nieuwe seizoen worden bekend gemaakt. Door het indelen van groepen verwachten wij dat het overzichtelijker is en eenvoudiger om kantinediensten onderling te ruilen. Ook is het schema is al voor het hele seizoen bekend. Dus iedereen kan er op voorhand rekening mee houden.

Wat wij nu nog zoeken zijn een aantal mensen die per groep een kleine, maar toch verantwoordelijke taak hebben als groepshoofd. Wat niet meer inhoud dan een controlerende taak, beheer van een groepsapp en zorgen dat iedereen kantinedienst draait (dit omdat elke groep meer personen heeft dan noodzakelijk, dus kan er worden gerouleerd) en zorgen dat de kantinesleutel bij de juiste persoon wordt gebracht.

Lijkt je dit leuk! Mail dan naar kantine@vvsweel.nl

Alvast bedankt,

De kantinecommissie