Vacature: VV Sweel trainer / coach heren zondag 2.

Zweeloo – vv Sweel is voor het seizoen 2021/2022 op zoek naar een trainer/coach voor vv Sweel 2 zondag. Het team komt uit in de reserve 1e klasse zondag en bestaat uit spelers die deel uitmaken van de 1e selectie. Tijdens trainingen assisteert de trainer/coach de hoofdtrainer van de 1e selectie.

Als trainer/coach:

* ben je minimaal in het bezit van UEFA C / TC III of ben je bereid dit te halen;

* assisteer je de hoofdtrainer bij de training van de 1e selectie op dinsdagen en donderdagen;
* begeleid en coach je het 2e team tijdens de wedstrijddagen (zondag of zaterdagavond);
* ben je je bewust van jouw voorbeeldfunctie;
* heb je oog voor zowel de ontwikkeling van het team als de individuele speler;
* communiceer je structureel met de hoofdtrainer van de 1e selectie, begeleiding van reserveteams en de technische commissie;
* ben je betrokken bij de vereniging;

* sta je stevig in je schoenen;

* heb je een duidelijke voetbalvisie die aansluit bij het beleid van de vereniging.

Vv Sweel is een club die gedragen wordt door een grote groep vrijwilligers en waar prestatie, sfeer en gezelligheid goed samengaan.

Sweel biedt:
Goede trainingsfaciliteiten, een prachtige accommodatie en een goede werkomgeving bij een mooie club. Vv Sweel stimuleert de ontwikkeling van trainers. Naast een vergoeding zijn opleidingsmogelijkheden bespreekbaar.

Mocht je meer informatie willen over de functie neem dan contact op met Remko Koopman, TC senioren vv Sweel op telefoonnummer: 06 13546670 of tcsenioren@vvsweel.nl.

Interesse in deze functie? Stuur dan voor 7 december a.s. je cv en een motivatie naar: tcsenioren@vvsweel.nl.