Vacature: Voetbaltrainer coach vv Sweel zondag 2, district Noord

Over vv Sweel:
VV Sweel is een bloeiende voetbalvereniging gevestigd in Zweeloo met een sterke betrokkenheid bij de lokale gemeenschap. Met een diverse groep spelers streven we ernaar om een zo hoog mogelijke sportieve prestatie te combineren met plezier en teamgeest. Vv Sweel promoot het weekendvoetbal en probeert in goed overleg zoveel mogelijk wedstijden van de 1e en 2e elftal op zaterdagavond 19:30 (uur/red) te spelen.

Functie omschrijving:
Vv Sweel is op zoek naar een gemotiveerde en deskundige voetbaltrainer voor ons 2e elftal. Als trainer van het 2e elftal maak je onderdeel uit van de technische staf van de selectie en ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van de spelers, het organiseren van trainingen en het begeleiden van wedstrijden op zondag. Dit alles doe je in samenwerking met de hoofdtrainer en begeleidende staf van de selectie. Het 2e elftal speelt momenteel in de 1e klasse-A zondag district noord.

Taken verantwoordelijkheden:
• Het plannen en uitvoeren van gevarieerde en effectieve trainingssessies die gericht zijn op technische vaardigheden, tactiek en teambuilding.
• Het stimuleren van een positieve motiverende sfeer binnen het team, waarin spelers worden uitgedaagd om hun volledige potentieel te bereiken.
• Het samenwerken met de technische staf om de doelstelling van het team te bepalen en te realiseren.
• Het scouten en evalueren van spelers om de selectie en tactiek te optimaliseren.
• Het onderhouden van goede communicatie met spelers en andere belanghebbende binnen de club.

Profiel van de ideale kandidaat:
• Enthousiaste voetbaltrainer.
• Een passie voor het ontwikkelen van spelers en het stimuleren van teamgeest.
• Uitstekende communicatieve vaardigheden en het vermogen om effectief te motiveren en te inspireren.
• In staat om trainingen en wedstrijden op een gestructureerde en georganiseerde manier te leiden.
• Trainingen verzorgen op dinsdag en donderdag avonden en wedstrijden op zondagochtend 11:00 of in overleg op zaterdagavond 19:30 te verzorgen.

Wat bieden wij:
• Een uitdagende en dynamische rol binnen een ambitieuze en gezellige voetbalvereniging
• Mogelijkheden voor persoonlijke en professionele ontwikkeling, inclusief het behalen van trainersdiploma’s.
• Een passende vergoeding op basis van ervaring en kwalificaties.

Sollicitatieprocedure:
Ben je geïnteresseerd in deze functie, stuur dan je cv en een korte motivatie naar tcsenioren@vvsweel.nl. Voor eventuele vragen kun je contact opnemen met Eduard Lahuis 0683978714