Vacature: Trainer vv Sweel 2 (zat)

VV Sweel is voor volgend seizoen, 2016/2017, voor haar zaterdag 2e elftal (reserve 4e klasse) op zoek naar een enthousiaste trainer.

Het 2e elftal zal volgend seizoen bestaan uit een mix van spelers uit de eerste en tweede selectie, eventueel aangevuld met jeugdspelers. Kortom, een team van jong en ‘oud’ dat samen tot goede prestaties wil komen in de reserve 4e klasse. Plezier en teamgeest zijn daarbij belangrijke pijlers binnen de clubcultuur van VV Sweel.

In deze functie wordt veel samengewerkt en gecommuniceerd met de technische- en begeleidingsstaf van het 1e elftal en van het 3e elftal.

Functieomschrijving:
–    U geeft training op woensdagavond (maandag in overleg);
–    U begeleidt en coacht de wedstrijden van het 2e elftal op zaterdag.
–    Op woensdagavond bepaalt u, in overleg met de trainers van het 1e elftal en het 3e elftal, de wedstrijdselectie. U communiceert op donderdag ook aan alle spelers van het 2e elftal in welk team ze spelen op zaterdag;
–    U investeert in de onderlinge, persoonlijke relatie met de spelersgroep, waardoor u een voorbeeld bent voor de spelersgroep bij het smeden van een hecht team.

Functie-eisen en vaardigheden:
–    Indien u beschikt over TC3 senioren of TC3 jeugd (of een vergelijkbaar diploma) is dat een pre;
–    U bent een sociaal persoon en heeft interesse in het verenigingsleven bij VV Sweel;
–    U hebt oog voor het groepsproces binnen de gehele senioren selectie;
–    U bent in staat de spelers te motiveren en hanteert daarbij een gezonde balans tussen plezier en prestatie;
–    U bent communicatief vaardig en in staat om de tactische speelwijze door middel van een duidelijke wedstrijdbespreking over te brengen op de spelers;
–    U bent in staat om spelers tijdens de trainingen gevarieerde oefenstof aan te bieden, gericht op het ontwikkelen van voetbal conditionele- en tactische vaardigheden;
–    U bent een trainer-coach die normen en waarden vertaalt in correct gedrag richting bestuur, spelers, tegenstanders en scheidsrechters.

U kunt uw sollicitatie richten aan senioren coördinator Gerard Koops via het e-mail adres lgkoops@home.nl. Voor meer informatie over deze vacature kunt u hem bereiken op telefoonnummer 06-51520734.