Vacature Hoofdtrainer seizoen 2022-2023.

Zweeloo – vv Sweel is voor het seizoen 2022/2023 op zoek naar een enthousiaste en positieve hoofdtrainer voor de 1e selectie. Vv Sweel komt uit in de derde klasse, district noord.

Als trainer:

* ben je in het bezit van minimaal het diploma UEFA B / TC II;
* verzorg je op dinsdagen en donderdagen de training;
* begeleid en coach je het eerste team tijdens de wedstrijddagen (zondag of zaterdagavond);
* ben je je bewust van jouw voorbeeldfunctie;
* draag je zorg voor een optimaal sportklimaat;
* breng je de spelersgroep een stap verder qua voetballend vermogen;
* heb je oog voor zowel de ontwikkeling van het team als de individuele speler;
* communiceer je goed met spelers, begeleiders en overige trainers;
* heb je regelmatig overleg met de Technische Commissies ten aanzien van beleid en visie;
* ben je betrokken bij de vereniging;

* sta je stevig in je schoenen;

* heb je een duidelijke voetbalvisie die aansluit bij het beleid van de vereniging.

Vv Sweel is een club die gedragen wordt door een grote groep vrijwilligers en waar prestatie, sfeer en gezelligheid goed samengaan. Ervaring en affiniteit met een jonge spelersgroep is een pre.

Sweel biedt:
Een passende vergoeding, een prachtige accommodatie en een goede werkomgeving bij een mooie club.

Mocht je meer informatie willen over de functie neem dan contact op met Remko Koopman, TC senioren vv Sweel op telefoonnummer: 06 13546670 of tcsenioren@vvsweel.nl.

Interesse in deze functie? Stuur dan voor 7 januari a.s. je cv en een motivatie naar: tcsenioren@vvsweel.nl.