Vacature hoofdtrainer dames vv Sweel

Hoofdtrainer dames vv Sweel 1
-seizoen : 2017/2018.
-4e klasse.
Wij zoeken een enthousiaste en positieve trainer voor onze 1e selectie, die stevig in zijn schoenen staat en een duidelijke voetbalvisie heeft die aansluit bij het beleid van de vereniging.

Een trainer die:

*in het bezit is van minimaal het diploma Trainer Coach III of is bereid deze te halen;
*op maandag en woensdag de training verzorgt;
*het team begeleidt en coacht tijdens de wedstrijddagen;
*zich bewust is van zijn voorbeeldfunctie;
*zorgdraagt voor een optimaal sportklimaat;
*de groep een stap verder brengt qua voetballend vermogen;
*oog heeft voor de individuele ontwikkeling van spelers;
*goed communiceert met spelers, begeleiders en overige trainers;
*regelmatig overleg heeft met de Technische Commissies t.a.v. beleid en visie;
*betrokken is bij de vereniging.

vv Sweel is een club die gedragen wordt door een grote groep vrijwilligers en waar prestatie, sfeer en gezelligheid goed samengaan. Gezien de jonge leeftijd van de spelersgroep gaat onze voorkeur uit naar iemand die hier affiniteit mee heeft.

Wij bieden:
Een passende vergoeding, een prachtige accommodatie en een goede werkomgeving bij een fantastische club.
We vragen een positieve verklaring omtrent gedrag (VOG) als voorwaarde om te kunnen starten.

Interesse in deze functie? Stuur dan uiterlijk 12 mei 2017 een reactie naar onze secretaris: secretaris@vvsweel.nl