v.v. Sweel en Auto Mekkes continueren uniek langjarig samenwerkingsverband

Zowel v.v. Sweel als hoofdsponsor Auto Mekkes zijn aan een uniek langjarig samenwerkingsverband bezig. Een samenwerking die tot op de dag van vandaag voortduurt en deze maand opnieuw verlengd werd met een verbintenis tot en met het seizoen 2016/2017.

Henk Mekkes wordt heel vaak in één adem genoemd met de voetbalclub uit Zweeloo. En dat is volstrekt terecht. Sinds mensenheugenis is hij al hoofdsponsor. Mede dankzij zijn ondersteuning heeft de club armslag om de boel voor mekaar te krijgen en staan wij er zo mooi oranje-zwart gekleurd op. Geen wedstrijd van v.v. Sweel mist hij. Kortom : Henk is misschien wel de meest enthousiaste supporter van v.v. Sweel.

Bijschrift foto: Henk Mekkes is al sinds mensenheugenis hoofdsponsor van v.v. Sweel. Deze maand werd het glas geheven op de voortzetting van de overeenkomst voor het seizoen 2016/2017. (Archieffoto: Evelien Klasens)