v.v. Sweel bedroefd om overlijden Anne Bouwknegt

Gedurende een intense periode vol onzekerheden ontvingen wij woensdag het trieste bericht van het overlijden van Anne Bouwknegt.

Na een aanvankelijk geslaagde longtransplantatie in het UMCG in Groningen leefden we tussen hoop en vrees, maar na complicaties konden de artsen helaas niets meer voor Anne betekenen.

Anne was een zeer vertrouwd gezicht op sportpark ’t Alterbarg. Zijn belangstelling reikte tot in alle geledingen van onze club. Anne genoot volop van het voetbalspel en van de hechte sfeer binnen onze club. Voor de ware fan is clubliefde iets vanzelfsprekends. Dat gold zeker voor Anne. vv Sweel was zijn allergrootste hobby.

Deze onbegrensde clubliefde had trouwens niets te maken met winnen of verliezen, maar alles met passie voor de club. Waar voel je je thuis? Daar draaide het om. Welnu, op ’t Alterbarg voelde Anne zich bijzonder thuis! Vele vrijwilligerstaken heeft Anne door de jaren heen op zich genomen.

We zullen Anne herdenken als een echte clubman met een grote sympathie voor het voetbal in Zweeloo. Wij zullen hem enorm gaan missen.

In gedachten zijn wij bij Bastiaan, Mathijs, Wilma en naaste familie. Wij wensen hen heel veel kracht voor de komende periode.

v.v. Sweel

Supportersvereniging v.v. Sweel

———-

Anne is overgebracht naar de aula op de begraafplaats in Zweeloo, waar gelegenheid is tot afscheid nemen en condoleren op dinsdag 11 augustus van 19.00-20.00 uur.

De crematieplechtigheid zal in besloten kring plaatsvinden.