Uitnodiging Kaboutervoetbal vv Sweel

Voetbalvereniging Sweel organiseert in het voorjaar weer kaboutervoetbal. De bedoeling van het kaboutervoetbal is om kinderen kennis te laten maken met de voetbalsport.

Onder begeleiding van enthousiaste trainers leren jongens en meisjes de eerste beginselen van het voetbal. Er wordt op een speelse en laagdrempelige manier geoefend met overschieten, dribbelen en partijtjes.

Deelname is geheel vrijblijvend en er is geen contributie verschuldigd. De kinderen hoeven zich vooraf niet aan te melden.

Wij hopen zoveel mogelijk kinderen te mogen begroeten!

Wanneer?

Zaterdagochtend 22 en 29 mei, 5 en 12 juni 2021

Waar?

Sportpark ’t Alterbarg te Zweeloo

Hoe laat?

De trainingen zijn van 10.00 uur tot 11.00 uur. We verzamelen om 9.50 uur!

Voor wie?

Alle kinderen die geboren zijn in 2014, 2015 en 2016. Ook kinderen uit 2013 die nog geen lid zijn mogen komen proef-trainen bij de kabouters

Wilt u meer informatie dan kunt u contact opnemen met Gerwin Stevens (Jeugdtrainer en lid TC vv Sweel 06-41507043)

GRAAG TOT DAN!!