Uitnodiging “instemmingsavond” op vrijdag 13 april a.s.

Betreft:  uitnodiging

Beste leden van v.v. Sweel,

Het bestuur van vv Sweel wil je via deze weg uitnodigen voor een “instemmingsavond” op vrijdag 13 april 2018 om 19:30 uur in de kantine van Sportpark ’t Alterbarg.

Gedurende de avond zal het bestuur uiteenzetten hoe het tot een besluit is gekomen aangaande het voorstel om aankomend seizoen te starten met één prestatie team en de voorziene uitwerkingen/consequenties van het besluit.

Nadat het besluit is toegelicht zullen de aanwezige leden schriftelijk (anoniem) worden gevraagd of ze “voor” dan wel “tegen” zijn om het besluit te implementeren. Het bestuur zal aan de hand van deze stemming vervolgens een afweging maken in de te nemen vervolgstappen. Deze zal dezelfde avond nog bekend worden gemaakt.

Met vriendelijke groet,

Bestuur v.v. Sweel