Aankondiging: Tweede Open Sweeler Boardingvoetbal toernooi

Vrijdagavond 26 juni 2020 wordt op sportpark ’t Alterbarg het Tweede Open Sweeler Boardingvoetbal toernooi gespeeld!

Wat is Boardingvoetbal?
Elk veld is omringd met een 1.30 meter hoge boarding, waardoor de bal nooit uit gaat. De teams spelen 5 tegen 5, op een veld van 40 x 25 meter. Er zijn speciale spelregels bedacht, zodat het spel een tussenvorm van zaal- en veldvoetbal is. Door slim gebruik te maken van de boardings kan een kansloze nederlaag binnen no-time worden omgebogen tot een verrassende voorsprong. Een intensief spelletje dus, maar vooral een leuk en gezellig spel.

Meedoen?
Het is het Open Sweeler boardingvoetbal toernooi, dus iedereen mag meedoen!
Een team bestaat uit minimaal 6 personen van 16 jaar en ouder, je kan meedoen met je vrienden, je bedrijf of vereniging.
Het inschrijfgeld is € 80,- per team, inclusief 12 munten, hapjes en uiteraard een altijd gezellige Sweelse afterparty!
Inschrijven kan door een mail te sturen naar Jaap Scholing j.j.h.scholing@rvec.nl

Maximaal 20 teams, vol = vol

Naast de gezelligheid en het sportieve element zijn er ook prijzen te winnen!

Al met al dus een leuke afsluiter van een lang voetbalseizoen en een ideale gelegenheid om de zomerstop in te luiden met je vrienden en een gezellig feest!