Twee titels in één seizoen voor MD 1 van v.v. Sweel !

Vrijdagavond zijn de meisjes van MD1 op sportpark ’t Alterbarg door een ruime 4-1 zege op FC Ter Apel’96 MD1 kampioen geworden. De voetbalmeiden leverden daarmee een prachtige prestatie, want ook in de najaarscompetitie werd al beslag gelegd op de eerste plaats.

Om wat meer uitdaging en tegenstand te krijgen zijn ze na de winterstop gestart in de MD1 competitie, maar ook hier bleek de equipe uit Zweeloo te sterk voor de concurrentie.

VV Sweel MD 1 008
Bijschrift foto: Het seizoen kon niet stuk voor de MD 1 van v.v. Sweel. Na de titel in de najaarscompetitie werd vrijdagavond ook het kampioenschap in de voorjaarscompetitie in de wacht gesleept. Op de foto Heleen Berkhout, Norah Naber, Emma Jalving, Ilse Pronk, Leonie Knol, Lize Scholing, Lieke Schouten, Marloes Jongepier en Mette de Lange. De voetbalmeiden worden geflankeerd door de leiders Jaap Scholing en Harjan Jalving