Tot 12 oktober Bestellen Muta -VV Sweel kleding !!

clubwebshop (1)

Maandag  avond 12 oktober gaat er weer  een nieuwe bestelling uit van VV Sweel naar MUTA.

Doordat we de webshop combineren, met de bestelling van de kleding voor de vereniging, kunnen we nu regelmatiger iets bestellen.

Dus mocht je voor de feestdagen nog iets willen hebben, ga dan deze week naar de MUTA webshop onderaan de VV Sweel site, en vul je bestellijst in,doorloop het hele programma tot en met betalen en email bevestiging toe.

De bestelling die op 13 september is weggegaan, komt binnenkort binnen. De leden die iets besteld hebben krijgen hierover een email.

Ook merchandise van de Supportersvereniging kan je via de webshop bestellen, deze is  op voorraad, dus snel geleverd.

Broekjes en sokken die te klein zijn, kunnen omgeruild worden voor een grotere maat. Zijn ze kwijt, dan moet je een nieuwe bestellen via de MUTA webshop op de website van VV Sweel!

De sokken en broekjes  zijn op voorraad.

Als er nog vragen zijn, mail ons gerust   kleding@vvsweel.nl

Remko Koopman

Gerda Looije