Topdag voor PSV-fan Bram Jongepier

Voorafgaande aan de allesbeslissende wedstrijd FC  Zwolle – PSV hand in hand met een PSV-speler het veld oplopen. Vele PSV-fans dromen van deze opkomst, maar voor Bram Jongepier werd deze droom zondagmiddag waarheid. In een kolkend stadion in Zwolle liep hij met de bekende PSV-speler Jurgen Locadia naar de middenstip. Uiteraard genoot de 9-jarige Bram met volle teugen van dit fantastische moment.

Bram 2

Als lid van de PSV Kids Club was Bram, speler van E3 van v.v. Sweel, door PSV uitgenodigd om als mascotte aanwezig te zijn bij de allesbeslissende kampioenswedstrijd.

De dag kon al niet meer stuk voor Bram, maar door het veroveren van de landstitel werd het helemaal een topdag voor de jeugdige PSV-fan.

Bram is al ruim twee jaar lid van de Kids Club van de landskampioen en volgt de sportieve prestaties van de formatie uit Eindhoven nauwgezet.

Bram 4

Bram 1