Techniekmiddag vv Sweel

Afgelopen woensdagmiddag was er een techniekmiddag georganiseerd voor de jeugd tot en met JO12 van vv Sweel. Dit onder de bezielende leiding van Jeroen Dijkstra met zijn assistenten Jan Roelof Jansen, Joris van Veen en Twan Jalving.

Er waren circa 30 jeugdleden aanwezig die zich enthousiast bezighielden met diverse oefeningen, welke door de trainers werden aangereikt. Uiteraard werd de leuke middag met partijtjes afgesloten.

De catering was in goede handen bij Annemiek en dochter Myrthe, die naast de koffie in de kantine voor de ouder(s), opa’s, oma’s etc. de jeugdspelers nog voorzag van ranja.

Het weer viel gelukkig mee, op een klein buitje na, en kunnen we al met al terugkijken op een zeer geslaagde techniekmiddag.