Een geslaagde voetbal techniek middag voor de jongste jeugd

Woensdag 19 oktober was er door 4 trainers een voetbal techniek middag georganiseerd voor E en F pupillen, tegenwoordig JO-7, JO-9 en JO/ MO-11.
De weergoden waren goed, ondanks het buitje van woensdagmorgen, was het s’middags prima voetbal weer.
Onder leiding van Jan Roelof Janssen, Wouter van der Veen, Lars Sikken en Gerwin Hidding, kregen ongeveer 40 kinderen van 13.00 – 16.00 de fijne kneepjes van het voetbal onder de knie. De kinderen werden in 4 groepen verdeeld. De jongsten kinderen konden op deze manier ook kennis maken van de Pannakooi. Zij kregen o.l.v. Jan Roelof, hier hun oefeningen aangeboden.

De andere drie groepen werden over veld 2 verdeeld. Zowel jongens als meisjes hadden zich opgegeven. Zodoende ontstond er een mooie mengeling van spelers in de trainingsgroepen. De favoriete oefeningen waren toch wel de partijvormen. In de trainingsvormen 1 tegen 1 tot en met 4 tegen 4, werd er menig strijd geleverd. Met af en toe een onderbreking van een drinkpauze, was de middag zo om.

De Jeugdtrainers worden hartelijk bedankt voor hun inzet op deze middag, en Runar wordt bedankt voor het klaarzetten van de limonade.

dsc_0017-large

dsc_0042-large