Wederom succesvolle editie tafelvoetbaltoernooi vv Sweel

De dertiende editie van het jaarlijkse tafelvoetbaltoernooi van vv Sweel werd gewonnen door Wietse en Egbert Vugteveen. De broers wonnen het toernooi voor de achtste keer.

De Supportersvereniging vv Sweel tekende opnieuw voor de uitstekende organisatie in de sfeervolle kantine op sportpark ’t Alterbarg in Zweeloo.
In de voorrondes met 20 teams werd er door jong en oud gestreden voor een plek in de kwartfinales. Uit deze kwartfinales kwamen uiteindelijk de vier beste teams van de avond naar voren.
Na de halve finales streden de twee verliezende teams om de derde plek. Deze ging naar Henrike Vugteveen en Joren Kremers.

In de grote finale waren Wietse en Egbert Vugteveen te sterk voor hun zussen Janneke en Willemien.

Het bleef nog lang gezellig in de kantine en de Supportersvereniging kan terug kijken op een geslaagd evenement.

Foto’s van het tafelvoetbaltoernooi zijn hier te bekijken.