Sweel (zon) stopt zegereeks EHS’85

De hoofdmacht van Sweel (zon) heeft de zegereeks van EHS’85 in de 4e klasse D een halt toegeroepen. De ploeg van trainer-coach Ruud Jalving won op ‘t Alterbarg met 1- 0 van de runner-up uit Emmerschans, dat zes keer op rij had gewonnen. De eindstand was al bij rust bereikt.

Aanvoerder Remmert Verbrugge werd machwinnaar voor v.v. Sweel.

De beide middenmoters waren aan elkaar gewaagd, maar de thuisploeg creëerde wel de meeste kansen. Sweel verzuimde echter om het duel eerder op slot te gooien en daardoor bleef het lange tijd spannend. Sweel trok de verdiende zege uiteindelijk over de streep.

De equipe uit Zweeloo blijft zevende met 33 punten uit 21 gespeelde wedstrijden. Sweel speelt donderdagmiddag  a.s. in eigen huis tegen Bargeres en komende zondag staat de ontmoeting tegen Valther Boys op het programma.