Sweel (zon) en Dalen delen de punten op Auto Mekkes/Zwaagstra-toernooi

Tijdens de tweede dag van het Auto Mekkes/Zwaagstra-toernooi hebben Sweel (zon) en Dalen de punten gedeeld. Het werd 1-1.

Het eerste halfuur waren de bezoekers uit Dalen de bovenliggende partij en kwamen ook verdiend op voorsprong. In de tweede helft waren de teams aan elkaar gewaagd.  De ploeg van trainer-coach Ruud Jalving bood het naar de 3e klasse gedegradeerde Dalen prima partij. Nadat de doorgebroken Wouter van der Veen in het strafschopgebied onderuit was gehaald, bepaalde Wilfred Kuipers vanaf de strafschopstip de eindstand op 1-1.  Dalen won vervolgens de aansluitende strafschoppenreeks met 7-9.

Het naar de de 1e klasse gepromoveerde VKW was op een regenachtig ’t Alterbarg met 2-0 te sterk voor Annen. De ploeg uit Westerbork liet kansen op een hogere uitslag onbenut.

1. VKW   1 – 3

2. Dalen   1 – 2

3. Sweel (zon)   1 -1

4. Annen   1 – 0

Zaterdag staat de laatste speelronde op het programma.