Sweel (zat) wint met ruime cijfers * Puntendeling Sweel (zon) – Nieuw Balinge

De hoofdmacht van Sweel (zat) heeft in een rommelige wedstrijd met 6-1 gewonnen van KSC. De ploeg van Bert Wiebing leidde met rust met 2-0 door doelpunten van Bert-Jan Volders en Lars Sikken. Nadat KSC door een rode kaart van Jans Nijboer met tien man kwam te staan, kon Sweel vrij eenvoudig uitlopen. Doelpuntenmakers waren René Lanting, Jurjen Huitema, Lars Sikken en Tom ter Avest. Sander Schuiling redde voor KSC de eer.

Sweel (zon) speelde met 2-2 gelijk tegen Nieuw Balinge. Beide ploegen konden niet in de sterkste formatie van start gaan. Sweel (zon) had op ’t Alterbarg in de eerste helft een overwicht. De openingstreffer van Siebert Looije was dan ook in lijn met de veldverhouding. Na rust kwamen de bezoekers uit Nieuw Balinge door een goal van Richard van den Bosse op 1-1. In de slotfase scoorde Gerjan Koekoek vanuit een fraai genomen vrije schop de sa op 1-2, maar pla voor tijd bracht Wilfred Kuipers via een mooie individuele actie de partijen weer op gelijke hoogte.