Sweel wint met overtuigende cijfers van Ruinen : 4-1

Sweel heeft zondagmiddag met ruime cijfers gewonnen van Ruinen: 4-1

Sweel begon sterk en na 10 minuten werd dat overwicht al in een doelpunt uitgedrukt. Lars Stadman zette met een mooie lange pass Thijmen Trompetter alleen voor de keeper: 1-0.

Vervolgens behield Sweel het overwicht. Voor Ruinen viel er een kansje te noteren met een kopbal van Anthal Horlings.

In de 53e minuut verdubbelde Wouter van der Veen, na een steekpass van Thijmen Trompetter, de marge met een fraaie lob over de uitkomende keeper Jarno van Belkum 2-0.

Voor Sweel leek er niets meer aan de hand, maar Ruinen kwam door een eigen doelpunt fortuinlijk op 2-1. De manschappen van Marnix Bakker herstelden zich knap: Thijmen Trompetter legde de bal vanuit een vrije trap pal op het hoofd van Jorrit Reuvers: 3-1.

Het slotakkoord was voor Wouter van der Veen die vanuit een vrije trap van zeker 20 meter de bal in de verre hoek krulde: 4-1.