Sweel weet nog steeds niet wat winnen is

De hoofdmacht van Sweel (zat) blijft door de 0-3 thuisnederlaag tegen Tiendeveen in degradatiezorgen.

In een vrij vlakke wedstrijd was Jurjen Huitema na amper tien minuten spelen dichtbij de 1-0. Egbert Vugteveen legde de bal panklaar neer, maar Huitema kon doelman Leon van Slochteren niet verschalken. Na ruim een halfuur spelen bracht Klaas van Nuil de gasten op 0-1. Dat was ook de ruststand.

Sweel bleef het daarna wel proberen, maar in de voorste linie was er te weinig stootkracht om Tiendeveen in verlegenheid te brengen. Na de 0-2 (55e minuut) van Sander Blok kreeg Sweel het steeds lastiger. Tiendeveen was nog het meest dreigend. Zeven minuten voor tijd zorgde Roy Beekelaar met een rake kopbal voor de 0-3 eindstand.

Sweel blijft twaalfde met vijf punten uit zestien gespeelde wedstrijden. NWVV, dat in en tegen Borger met 5-0 klop kreeg, staat laatste. De formatie uit Nieuw-Weerdinge heeft echter wel een wedstrijd minder gespeeld. Komende zaterdag staat in Coevorden het uitduel tegen CSVC op het programma.

Bekijk hier een fotoreportage van vv Tiendeveen