Sweel Vr1 lijkt helemaal klaar om bekerstunt van afgelopen seizoen te overtreffen

Cipfighter Sweel Vr 1 heeft zich zaterdagochtend op zeer overtuigende wijze geplaatst voor de kwartfinale van het bekertoernooi. De ploeg uit Zweeloo versloeg The Knickerbockers Vr6 met liefst 1-7.

In de vroege ochtend vertrok de selectie van Sweel Vr1 in een bomvolle supportersbus naar het Universiteitscomplex voor de confrontatie met het stad-Groninger studententeam.

De zenuwen waren aanwezig, maar na een aanvankelijk slordige beginfase stelden de bezoekers uit Zweeloo snel orde op zaken, getuige de 1-4 voorsprong bij rust.

De tweede helft kwam Sweel niet meer in de problemen en speelde het een puike partij. De thuisploeg zag alle kanten van het veld en kreeg een behoorlijk pak slaag. Het slotakkoord was voor Isabel Boon, die uit een strafschop de eindstand op 1-7 bepaalde.

Het team lijkt helemaal klaar om het bekersprookje van afgelopen seizoen te evenaren en wie weet te overtreffen..