Sweel Vr 1 haalt met dubbele cijfers drie punten binnen, Sweel Vr 2 verliezen hun thuiswedstrijd.

Zaterdagmiddag heeft Sweel Vrouwen 2 de drie punten helaas niet op t Alterbarg kunnen houden. De ploeg verloor de thuiswedstrijd met 0 – 2 van SVBO Vr 1.

Sweel Vrouwen 1 speelde daarna in Zweeloo. Zij speelden de competitie wedstrijd tegen Nieuw-Buinen Vrouwen 1 in de reserve shirts blauw/ zwart.

Ondanks de kou begon Sweel sterk aan de wedstrijd en na een minuut was de 1-0 al gemaakt. Nieuw Buinen gaf veel ruimte weg en Sweel speelde de eerste helft erg sterk en kon makkelijk de combinatie aangaan.

Dit resulteerde in een doelpuntrijke eerste helft welke eindigde in 8-0. De 2e helft begon voor Sweel wat moeizamer, waar Nieuw Buinen nog iets probeerde zakte Sweel wat in en vonden de dames het wel best. Hierdoor scoorde Nieuw Buinen erg makkelijk de aansluitingstreffer maar verder kwam het ook niet. Sweel wist in de tweede helft nog twee keer te scoren waardoor de eindstand uiteindelijk uitkwam op 10-1 winst voor de LadySnakes.

Scoreverloop: Marleen 2x, Sanne 1x, Isabel 2x, Maaike 1x, Chantal 1x, Lobke 1x , Willemien 1x

Foto’s : G.Looije