Sweel tegen FC Oldemarkt al na een kwartier gestaakt door blessure scheidsrechter

De wedstrijd tussen Sweel en FC Oldemarkt duurde zondagmiddag slechts een kwartier. Arbiter Wiecher Stoetman raakte geblesseerd en kon niet verder. De stand was op dat moment 0-0.

Sweel opende sterk en had in de eerste fase een overwicht. De thuisploeg drong FC Oldemarkt terug, maar de kansen die de manschappen van Jans Bos kregen werden niet benut. Ook de ploeg uit de Kop van Overijssel kwam in de eerste fase van het duel niet tot scoren. Met amper een kwartier op de klok gooide een spieblessure bij arbiter Stoetman roet in het eten.

De voetbalzondag ging voor Sweel en FC Oldemarkt echter niet geheel in rook op. Beide teams knoopten er na het staken een vriendschappelijk duel aan vast. De bezoekers pakten dat klusje serieus op en ging met 0-4 aan de thee. In de tweede helft scoorde Michiel Hofman namens Sweel de eretreffer.

Het oefenduel op ’t Alterbarg eindigde uiteindelijk in 1-5.

Wanneer de wedstrijd wordt overgespeeld is nog niet bekend.